Przeczytaj zanim zainstalujesz zregenerowany cartridge

 

 

Przed wyjęciem z opakowania pozostaw cartridge na około 1,5 – 2 godziny w zacienionym miejscu, aby usunąć ewentualna wilgoć, która może powstać na zimnych elementach podzespołu w ciepłym pomieszczeniu.
Ostrożnie wyjmij cartridge z opakowania, zwracając szczególną uwagę, aby nie dotknąć ręką światłoczułej warstwy  bębna ( zwykle o zielonej lub turkusowo-niebieskiej metalicznej barwie ).
Zawsze unikaj pozostawiania cartridge'a przy źródłach światła tak słonecznego jak i intensywnego sztucznego !
Tuż przed zainstalowaniem, ostrożnie usuń wszystkie folie zabezpieczające wałek światłoczuły, zwracając szczególną uwagę, aby taśmy klejące nie przykleiły się do warstwy światłoczułej wałka.
Lekko pochylając na boki, obracaj w obu rękach, wzdłuż dłuższej osi, aby równomiernie rozprowadzić na całej szerokości znajdujący się w jego wnętrzu toner. Włóż podzespół do drukarki (opcjonalnie do kserokopiarki ).

UWAGI

Jeżeli po zainstalowaniu zregenerowanego cartridge'a urządzenie nadal nie pracuje, podając komunikat, aby zmienić cartridge na nowy to znak, że chip kasujący licznik jest nieprawidłowy lub uszkodzony.
Jeżeli drukarka drukuje, pozostawiając na kartkach delikatne, szare tło
( Panasonic KX-P 7100, KX-P7XXX ), to znak, że toner w podzespole podającym zawilgotniał i należy go usunąć. Można to pośrednio wykonać drukując zwykle kilkanaście kartek zapisanych równomiernie tekstem. Po tej liczbie kopii każdy następny wydruk powinien być coraz lepszy .
Jeżeli drukarka drukuje pozostawiając na kartkach delikatne, szare, cienkie linie, to znak, że toner w podzespole podającym zawilgotniał lub listwa doctor blade w tym podzespole kwalifikuje się do wymiany.
Jeżeli na krawędziach kartki pozostają cienkie, przerywane linie to znak, że zużyciu uległ bęben światłoczuły i należy go wymienić.
Jeżeli nie jesteś zadowolony z efektów drukowania, to przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej,
wyślij nam faksem wydrukowaną kopię na (22) 8493925, podając telefon zwrotny.
Oddzwonimy do Ciebie celem konsultacji na temat możliwie szybkiego usunięcia wszystkich nieprawidłowości.

 REKLAMACJE

Ewentualne reklamacje zawsze i tylko po wcześniejszych konsultacjach telefonicznych, należy składać, wysyłając reklamowany podzespół z kilkoma przykładowymi wydrukami na nasz adres .






Znajdziesz nas na

Puławska 132a/21 róg Naruszewicza

JAK ZAMAWIAĆ...

JAK EXPRESOWO:
  ZREGENEROWAĆ...
  NAPRAWIĆ...

JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...

JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...

JAK ZDIAGNOZOWAĆ...

JAK PŁACIĆ...

JAK REKLAMOWAĆ...

JAK DOSTARCZYĆ...

JAK ODEBRAĆ...

JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...

JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...

JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...

CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...

...

...

...


 
Made by Tomasz Brzeziński