Przeczytaj zanim zainstalujesz zregenerowany
cartridge
Przed wyjęciem z opakowania pozostaw cartridge na
około 1,5 – 2 godziny w zacienionym miejscu, aby usunąć ewentualna wilgoć,
która może powstać na zimnych elementach podzespołu w ciepłym pomieszczeniu. Ostrożnie wyjmij
cartridge z opakowania, zwracając
szczególną uwagę, aby nie dotknąć ręką światłoczułej warstwy bębna (
zwykle o zielonej lub turkusowo-niebieskiej metalicznej barwie ).
Zawsze unikaj pozostawiania cartridge'a przy źródłach światła
tak słonecznego jak i intensywnego sztucznego !
Tuż przed zainstalowaniem, ostrożnie usuń
wszystkie folie zabezpieczające wałek światłoczuły, zwracając szczególną
uwagę, aby taśmy klejące nie przykleiły się do warstwy światłoczułej wałka. Lekko
pochylając na boki, obracaj w obu rękach, wzdłuż dłuższej osi, aby równomiernie
rozprowadzić na całej szerokości znajdujący się w jego wnętrzu toner. Włóż podzespół do drukarki (opcjonalnie do kserokopiarki ).
UWAGI
Jeżeli po zainstalowaniu zregenerowanego
cartridge'a urządzenie nadal nie pracuje, podając komunikat, aby zmienić
cartridge na nowy to znak, że chip kasujący licznik jest nieprawidłowy lub
uszkodzony. Jeżeli drukarka drukuje, pozostawiając na kartkach delikatne,
szare tło
(
Panasonic
KX-P 7100, KX-P7XXX
), to znak, że toner w podzespole podającym
zawilgotniał i należy go usunąć. Można to pośrednio wykonać drukując zwykle
kilkanaście kartek zapisanych równomiernie tekstem. Po tej liczbie kopii każdy
następny wydruk powinien być coraz lepszy . Jeżeli drukarka drukuje pozostawiając na kartkach delikatne,
szare, cienkie linie, to znak, że toner w podzespole podającym zawilgotniał
lub listwa doctor blade w tym podzespole kwalifikuje się do wymiany. Jeżeli
na krawędziach kartki pozostają cienkie, przerywane linie to znak, że
zużyciu uległ bęben światłoczuły i należy go wymienić. Jeżeli nie jesteś zadowolony z efektów drukowania, to przed
rozpoczęciem procedury reklamacyjnej, wyślij nam faksem wydrukowaną kopię na (22) 8493925, podając
telefon zwrotny. Oddzwonimy do Ciebie celem konsultacji na temat możliwie
szybkiego usunięcia wszystkich nieprawidłowości.
REKLAMACJE
Ewentualne reklamacje zawsze i tylko po wcześniejszych konsultacjach
telefonicznych, należy składać, wysyłając reklamowany podzespół z kilkoma
przykładowymi wydrukami na nasz adres .
|
Znajdziesz nas na
Puławska 132a/21 róg Naruszewicza
JAK ZAMAWIAĆ...
JAK EXPRESOWO:
ZREGENEROWAĆ...
NAPRAWIĆ...
JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...
JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...
JAK ZDIAGNOZOWAĆ...
JAK PŁACIĆ...
JAK REKLAMOWAĆ...
JAK DOSTARCZYĆ...
JAK ODEBRAĆ...
JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...
JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...
JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...
CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...
...
...
...
|