Przeczytaj zanim zainstalujesz zregenerowany podzespół bębna
Przed wyjęciem z opakowania pozostaw podzespół bębna na
około 1,5 – 2 godziny w zacienionym miejscu, aby usunąć ewentualna wilgoć,
która może powstać na zimnych elementach podzespołu w ciepłym pomieszczeniu. Ostrożnie wyjmij podzespół z opakowania, zwracając
szczególną uwagę, aby nie dotknąć ręką światłoczułej warstwy bębna (
zwykle o zielonej lub turkusowo-niebieskiej metalicznej barwie ).
Zawsze unikaj pozostawiania podzespołu bębna przy źródłach światła
tak słonecznego jak i intesywnego sztucznego !
Tuż przed zainstalowaniem, również ostrożnie usuń
wszystkie folie zabezpieczające wałek światłoczuły, zwracając szczególną
uwagę, aby taśmy klejące nie przykleiły się do warstwy światłoczułej wałka. Włóż podzespół do drukarki (opcjonalnie do kserokopiarki ).
UWAGI
Jeżeli po zainstalowaniu zregenerowanego podzespołu
urządzenie nadal nie pracuje, podając komunikat, aby zmienić bęben na nowy,
należy zresetować licznik drukarki –> patrz instrukcja obsługi drukarki. Jeżeli drukarka generuje komunikat - brak
tonera to znak,
że podczas procesu regeneracji został on usunięty z podzespołu z powodu zużycia
lub zawilgocenia i należy uzupełnić go nowym. W podzespołach bębna firmy
Panasonic
KX-PEP3 i KX-PEP5, należy
używać oryginalnego tonera, gdyż większość tonerów kompatybilnych, ze względu
na niższe parametry znacznie skraca czas życia bębna. Jeżeli drukarka drukuje, pozostawiając na kartkach delikatne,
szare tło (
Panasonic
KX-P 7100, KX-P7XXX
) to znak, że toner w podzespole podającym
zawilgotniał i należy go usunąć. Można to pośrednio wykonać, drukując zwykle
kilkanaście kartek zapisanych równomiernie tekstem. Po tej liczbie kopii każdy
następny wydruk powinien być coraz lepszy . Jeżeli drukarka drukuje pozostawiając na kartkach delikatne,
szare, cienkie linie, to znak, że toner w podzespole podającym zawilgotniał
lub listwa doctor blade w tym podzespole kwalifikuje się do wymiany. Jeżeli nie jesteś zadowolony z efektów drukowania, to przed
rozpoczęciem procedury reklamacyjnej, wyślij nam faksem wydrukowaną kopię na (22) 8493925, podając
telefon zwrotny. Oddzwonimy do Ciebie celem konsultacji na temat możliwie
szybkiego usunięcia wszystkich nieprawidłowości.
REKLAMACJE
Ewentualne reklamacje zawsze i tylko po wcześniejszych konsultacjach
telefonicznych, należy składać, wysyłając reklamowany podzespół z kilkoma
przykładowymi wydrukami na nasz adres .
|
Znajdziesz nas na
Malczewskiego 15/10 róg Krasickiego
JAK ZAMAWIAĆ...
JAK EXPRESOWO:
ZREGENEROWAĆ...
NAPRAWIĆ...
JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...
JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...
JAK ZDIAGNOZOWAĆ...
JAK PŁACIĆ...
JAK REKLAMOWAĆ...
JAK DOSTARCZYĆ...
JAK ODEBRAĆ...
JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...
JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...
JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...
CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...
...
...
...
|