JAK ZAMAWIAĆ...? 1) Urządzenia i materiały eksploatacyjne. Telefonicznie nr (22) 8494116 w godzinach ( 7-22 ) lub mailem na adres: serwis@satellite.com.pl Zwracamy Państwa uwagę, że biuro handlowe jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 17 i tylko wtedy dysponujemy pełną gamą asortymentu do sprzedaży. 2) Regeneracje kartridży, tonerów i podzespołów bębna. Jak wyżej lub na 24h telefon serwisowy 501216691 lub w godzinach ( 7-22 ) (22) 8494116 3) Usługę serwisową. Jak wyżej lub na 24h telefon serwisowy 501216691 lub w godzinach ( 7-22 ) (22) 8494116 4) Części zamienne. Wyłącznie mailem na nasz adres: serwis@satellite.com.pl podając dokładną nazwę i typ urządzenia oraz odpowiednie nr katalogowe lub oryginalne nazwy części zamiennych z podaniem zwrotnego kontaktu telefonicznego celem ewentualnej konsultacji przez pracownika naszego serwisu. Klienci z regionu miasta Warszawy i okolic mogą skorzystać z możliwości telefonicznego zamówienia natychmiastowego przyjazdu naszych pracowników do biura klienta celem usunięcia awarii lub dostawy materiałów eksploatacyjnych i urządzeń.
Klienci
z Polski
BRE Bank S.A. 59 1140 2004 0000 3502 3077 1174 . PHU SATELLITE Zamówienia złożone przed godziną 12:00 realizowane są tego samego dnia, zaś zamówienia złożone po godzinie 12:00 realizowane są tego samego dnia lub do południa dnia następnego. |
Znajdziesz nas na JAK EKSPRESOWO: ZREGENEROWAĆ... NAPRAWIĆ... JAK NAJTANIEJ KUPIĆ... JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ... JAK ZDIAGNOZOWAĆ... JAK PŁACIĆ... JAK REKLAMOWAĆ... JAK DOSTARCZYĆ... JAK ODEBRAĆ... JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY... JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E... JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE... CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH... ... ... ... |
|
|
Made by Tomasz Brzeziński |