JAK EKSPRESOWO NAPRAWIĆ ...?


    Klienci z Warszawy, okolic lub okazjonalnie odwiedzający stolicę
    Zawsze prosimy o wcześniejsze telefoniczne na nr 
501216691 lub w godz. ( 7 - 22 )  (22) 8494116 uprzedzenie nas o Państwa wizycie celem rezerwacji niezbędnych materiałów i części  zamiennych oraz dokładne podanie marki producenta, rodzaju urządzenia oraz jego typu :

np.      Panasonic      fax      KX-F 700

 ...a także objawów uszkodzenia oraz pojawiających się na wyświetlaczu komunikatach, co umożliwi szybszą lokalizację usterki. To należy sobie wcześniej przygotować, najlepiej zapisać i dołączyć do urządzenia, aby w następstwie naprawy serwisant był przekonany o usunięciu wszystkich nieprawidłowości. Często po spełnieniu tych wymogów pracownik serwisu będzie mógł natychmiast podać prawdopodobny rodzaj uszkodzenia i ewentualny koszt jego usunięcia. Pozwoli to również na szybsze przygotowanie materiałów i części zamiennych niezbędnych do usunięcia usterki. Zwykle naprawiamy przynoszone do nas urządzenia --> patrz.  
Jak dostarczyć  w ciągu kilku godzin, prawie zawsze tego samego dnia. Nawet wtedy gdy trafiają do nas po godzinie 14.00 jest duża szansa na odbiór naprawionych w ciągu kilku godzin.

Jeżeli zamierzacie Państwo osobiście dostarczyć urządzenie do serwisu, prosimy zawsze o wcześniejszy telefoniczny kontakt w celu przygotowania stanowiska i serwisanta do ekspresowej naprawy, gdyż nasi pracownicy wykonują wiele napraw poza siedzibą serwisu !

  Klienci z Polski
   Zawsze po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z nr tel. 501216691 lub w godz. ( 7 - 22 )  (22) 8494116 możecie  Państwo korzystając z usług poczty polskiej lub innej firmy kurierskiej, wysłać do nas swoje urządzenie do naprawy serwisowej --> patrz.   Jak dostarczyć .  W tej sytuacji prosimy podać na opakowaniu i kwicie nadawczym czas pracy naszego biura handlowego poniedziałek - piątek od 9 do 17 oraz telefon komórkowy serwisu 501216691, co zwykle znacznie przyspiesza  doręczenie przesyłki.  Prosimy również o załączenie wewnątrz przesyłki opisu objawów uszkodzenia oraz pojawiających się na wyświetlaczu komunikatach, co umożliwi szybszą lokalizację usterki. To należy sobie wcześniej przygotować, najlepiej zapisać i dołączyć do urządzenia, aby w następstwie naprawy serwisant był przekonany o usunięciu wszystkich nieprawidłowości. Przesyłka powinna zawierać dane do faktury VAT oraz ewentualny adres na który należy odesłać urządzenie jeśli inny niż na fakturze. Dobrze dołączyć do urządzenia numer telefonu kontaktowego do osoby prowadzącej sprawę naprawy urządzenia w Państw firmie celem konsultacji z pracownikiem naszego serwisu. Czas naprawy urządzenia od momentu wysłania do jego odbioru trwa przeciętnie od 4 do 7  nie przekraczając zwykle 9 dni roboczych . 



Znajdziesz nas na

Puławska 132a/21 róg Naruszewicza

JAK ZAMAWIAĆ...

JAK EKSPRESOWO:
  ZREGENEROWAĆ...
  NAPRAWIĆ...

JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...

JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...

JAK ZDIAGNOZOWAĆ...

JAK PŁACIĆ...

JAK REKLAMOWAĆ...

JAK DOSTARCZYĆ...

JAK ODEBRAĆ...

JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...

JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...

JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...

CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...

...

...

...


 
Made by Tomasz Brzeziński