JAK EKSPRESOWO NAPRAWIĆ ...?
Klienci
z Warszawy, okolic lub okazjonalnie odwiedzający stolicę Zawsze
prosimy o wcześniejsze telefoniczne na
nr 501216691
lub w godz. ( 7 - 22 ) (22)
8494116 uprzedzenie nas
o Państwa wizycie celem rezerwacji niezbędnych materiałów i części
zamiennych oraz dokładne podanie marki producenta, rodzaju urządzenia
oraz jego typu :
np. Panasonic fax KX-F 700
...a także objawów uszkodzenia oraz pojawiających się na wyświetlaczu komunikatach, co umożliwi szybszą lokalizację usterki.
To należy sobie wcześniej przygotować, najlepiej zapisać i dołączyć do
urządzenia, aby w następstwie naprawy serwisant był przekonany o usunięciu
wszystkich nieprawidłowości. Często po spełnieniu tych wymogów pracownik serwisu będzie mógł natychmiast podać prawdopodobny rodzaj uszkodzenia i ewentualny koszt jego usunięcia. Pozwoli to również na
szybsze przygotowanie materiałów i części zamiennych niezbędnych do usunięcia usterki. Zwykle
naprawiamy przynoszone do nas urządzenia -->
patrz. Jak
dostarczyć
w ciągu kilku godzin, prawie zawsze
tego samego dnia. Nawet wtedy gdy trafiają do nas po godzinie 14.00 jest duża
szansa na odbiór naprawionych w ciągu kilku godzin.
Jeżeli zamierzacie Państwo osobiście dostarczyć urządzenie do serwisu, prosimy
zawsze o wcześniejszy telefoniczny kontakt w celu przygotowania stanowiska i serwisanta do ekspresowej naprawy,
gdyż nasi pracownicy wykonują wiele napraw poza siedzibą serwisu !
Klienci
z Polski
Zawsze po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z
nr tel. 501216691
lub w godz. ( 7 - 22 ) (22)
8494116
możecie
Państwo korzystając z usług poczty polskiej lub innej firmy kurierskiej,
wysłać do nas swoje urządzenie do naprawy serwisowej -->
patrz. Jak
dostarczyć
. W tej sytuacji
prosimy podać na opakowaniu i kwicie nadawczym czas pracy naszego biura
handlowego poniedziałek
- piątek od 9 do 17
oraz telefon komórkowy serwisu 501216691,
co zwykle znacznie przyspiesza doręczenie przesyłki. Prosimy również
o załączenie wewnątrz przesyłki opisu objawów uszkodzenia oraz pojawiających się na wyświetlaczu komunikatach, co umożliwi szybszą lokalizację usterki.
To należy sobie wcześniej przygotować, najlepiej zapisać i dołączyć do
urządzenia, aby w następstwie naprawy serwisant był przekonany o usunięciu
wszystkich nieprawidłowości. Przesyłka powinna zawierać dane do faktury
VAT oraz ewentualny adres na który należy odesłać urządzenie jeśli inny
niż na fakturze. Dobrze dołączyć do urządzenia numer telefonu
kontaktowego do osoby prowadzącej sprawę naprawy urządzenia w Państw
firmie celem konsultacji z pracownikiem naszego serwisu. Czas naprawy urządzenia
od momentu wysłania do jego odbioru trwa przeciętnie od 4 do 7 nie
przekraczając zwykle 9 dni roboczych .
|
Znajdziesz nas na
Puławska 132a/21 róg Naruszewicza
JAK ZAMAWIAĆ...
JAK EKSPRESOWO:
ZREGENEROWAĆ...
NAPRAWIĆ...
JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...
JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...
JAK ZDIAGNOZOWAĆ...
JAK PŁACIĆ...
JAK REKLAMOWAĆ...
JAK DOSTARCZYĆ...
JAK ODEBRAĆ...
JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...
JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...
JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...
CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...
...
...
...
|