JAK PŁACIĆ ...?
Klienci z regionu miasta Warszawy i okolic
:
Najlepiej gotówką ...
Dla nowych klientów oraz przy zakupie do
500 zł netto zwykle stosujemy taką zasadę. Tylko gotówką płacą nam klienci, którzy wcześniej ponad przyjętą normę opóźnili swoją zapłatę.
Dla stałych klientów stosujemy przywilej płatności przelewem z wynegocjowanym terminem płatności od 5 do 14 dni.
Bank i numer naszego konta znajdziecie Państwo na każdym wystawionym
dokumencie sprzedaży .
Klienci
z Polski :
Towary i urządzenia wysłane do Państwa przesyłką kurierską
-->
patrz. Jak
dostarczyć
są płatne
za zaliczeniem pocztowym lub przelewem w formie przedpłaty. Przedpłata przelewem
jest realizowana na podstawie wystawionej przez nas faktury pro-forma, na której
znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje do wykonania tej
operacji. Fakturę pro-forma prześlemy Państwu na podany w zamówieniu nr
faksu po wcześniejszych konsultacjach telefonicznych naszego handlowca z Państwa
pracownikiem. Jest to najczęściej stosowaną forma zapłaty za zamówiony
towar. W tej sytuacji towar dostarczamy klientowi na nasz koszt po otrzymaniu
kopii potwierdzenia przelewu faksem lub po stwierdzeniu wpłynięcia środków
na nasze konto.
Klienci pragnący zregenerować toner lub podzespół bębna, po wcześniejszych
konsultacjach telefonicznych z naszym pracownikiem, wysyłają go nam ( na swój
koszt ) priorytetową przesyłką pocztową lub inną przesyłką kurierską -->
patrz. Jak
dostarczyć
,
pamiętając o załączeniu pełnych danych do faktury VAT, kontaktu
telefonicznego / faksowego i ewentualnego adresu do zwrotnej przesyłki , jeśli inny niż
na fakturze. Po wykonaniu regeneracji przesyłamy Państwu mailem fakturę
pro-forma celem wykonania przelewu za wykonanie w/w usługi. Zregenerowane podzespoły i tonery
wraz z oryginałem faktury VAT odeślemy Państwu na swój
koszt, natychmiast po wpłynięciu środków na nasze konto.
Przelewy
oraz przedpłaty w formie przelewu prosimy realizować na nasze konto w :
BRE
Bank S.A. 59 1140 2004 0000 3502 3077 1174 . PHU SATELLITE
Przy płatności przelewem
prosimy o wysłanie pisemnego zamówienia mailem na: serwis@satellite.com.pl
z
zaznaczeniem warunków i terminu płatności. Prosimy również o podanie telefonu kontaktowego i nazwiska osoby zamawiającej celem negocjacji warunków przez naszego handlowca.
Tylko
po takiej konsultacji telefonicznej przez pracownika naszego biura handlowego
zamówienie będzie skierowane do realizacji. Zamówienia złożone przed godziną 12:00 realizowane są tego samego dnia, zaś zamówienia złożone po godzinie 12:00 realizowane są
tego samego dnia lub do południa dnia następnego. Zamówione materiały i urządzenia dowozimy do klienta własnym transportem lub
po konsultacji z klientem wysyłamy przesyłką kurierską -->
patrz.
Jak
odebrać.
|
Znajdziesz nas na
Puławska 132a/21 róg Naruszewicza
JAK ZAMAWIAĆ...
JAK EKSPRESOWO:
ZREGENEROWAĆ...
NAPRAWIĆ...
JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...
JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...
JAK ZDIAGNOZOWAĆ...
JAK PŁACIĆ...
JAK REKLAMOWAĆ...
JAK DOSTARCZYĆ...
JAK ODEBRAĆ...
JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...
JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...
JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...
CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...
...
...
...
|