JAK PŁACIĆ ...?

  
 
   Klienci z regionu miasta Warszawy i okolic :
       Najlepiej gotówką ... Dla nowych klientów oraz przy zakupie do 500 zł netto zwykle stosujemy taką zasadę. Tylko gotówką płacą nam klienci, którzy wcześniej ponad przyjętą normę opóźnili swoją zapłatę.
     Dla stałych klientów stosujemy przywilej płatności przelewem z wynegocjowanym terminem płatności od 5 do 14 dni. Bank i numer naszego konta znajdziecie Państwo na każdym wystawionym dokumencie sprzedaży .

    Klienci z Polski :
      Towary i urządzenia wysłane do Państwa przesyłką kurierską --> patrz.   Jak dostarczyć są płatne za zaliczeniem pocztowym lub przelewem w formie przedpłaty. Przedpłata przelewem jest realizowana na podstawie wystawionej przez nas faktury pro-forma, na której znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje do wykonania tej operacji. Fakturę pro-forma prześlemy Państwu na podany w zamówieniu nr faksu po wcześniejszych konsultacjach telefonicznych naszego handlowca z Państwa pracownikiem. Jest to najczęściej stosowaną forma zapłaty za zamówiony towar. W tej sytuacji towar dostarczamy klientowi na nasz koszt po otrzymaniu kopii potwierdzenia przelewu faksem lub po stwierdzeniu wpłynięcia środków na nasze konto.

    Klienci pragnący zregenerować toner lub podzespół bębna, po wcześniejszych konsultacjach telefonicznych z naszym pracownikiem, wysyłają go nam ( na swój koszt ) priorytetową przesyłką pocztową lub inną przesyłką kurierską --> patrz.   Jak dostarczyć , pamiętając o załączeniu pełnych danych do faktury VAT, kontaktu telefonicznego / faksowego i ewentualnego adresu do zwrotnej przesyłki , jeśli inny niż na fakturze. Po wykonaniu regeneracji przesyłamy Państwu mailem fakturę pro-forma celem wykonania przelewu za wykonanie w/w usługi.  Zregenerowane podzespoły i tonery wraz z oryginałem faktury VAT odeślemy Państwu na swój koszt, natychmiast po wpłynięciu środków na nasze konto. 

Przelewy oraz przedpłaty w formie przelewu prosimy realizować na nasze konto w : 
    BRE Bank S.A. 
59 1140 2004 0000 3502 3077 1174 .
PHU SATELLITE

      Przy płatności przelewem prosimy o wysłanie pisemnego zamówienia mailem na:  serwis@satellite.com.pl
z zaznaczeniem warunków i terminu płatności. Prosimy również o podanie telefonu kontaktowego i nazwiska osoby zamawiającej celem negocjacji warunków przez naszego handlowca.
Tylko po takiej konsultacji telefonicznej przez pracownika naszego biura handlowego zamówienie będzie skierowane do realizacji. Zamówienia złożone przed godziną 12:00  realizowane są tego samego dnia, zaś zamówienia złożone po godzinie 12:00 realizowane są tego samego dnia lub do południa dnia następnego. Zamówione materiały i urządzenia dowozimy do klienta własnym transportem lub po konsultacji z klientem wysyłamy przesyłką kurierską --> patrz.     Jak odebrać.




Znajdziesz nas na

Puławska 132a/21 róg Naruszewicza

JAK ZAMAWIAĆ...

JAK EKSPRESOWO:
  ZREGENEROWAĆ...
  NAPRAWIĆ...

JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...

JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...

JAK ZDIAGNOZOWAĆ...

JAK PŁACIĆ...

JAK REKLAMOWAĆ...

JAK DOSTARCZYĆ...

JAK ODEBRAĆ...

JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...

JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...

JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...

CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...

...

...

...


 
Made by Tomasz Brzeziński