JAK ODEBRAĆ ...?
Klienci
z Warszawy, okolic lub okazjonalnie odwiedzający stolicę Zwykle
telefonicznie zapraszamy naszych klientów po odbiór naprawionych urządzeń.
Można również zamówić aby, pracownik naszego serwisu
odwiózł urządzenie lub zregenerowany kartridż do biura klienta.
W tej sytuacji za dojazd na terenie Warszawy doliczamy kwotę od 10 do
20 zł ( + VAT ) .
Klienci
z Polski Urządzenia
zakupione u nas oraz usługi regeneracji, w których kartridże do regeneracji
zostały wysłane do naszego serwisu przesyłką kurierską odsyłamy na nasz
koszt przesyłką pocztową priorytetową chyba, że klient życzy sobie wybór
innej firmy kurierskiej z którą np. ma podpisaną umowę. Wiele osób i firm, również tych, które zakupiły nasze towary i usługi
na aukcjach Allegro, E-bay i innych, skorzystało już z tej drogi odbioru
towaru. Koszty ewentualnego ubezpieczenia przesyłki pokrywa wyłącznie
odbiorca, dlatego prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o
wybranej
przez Państwa opcji i do jakiej wartości mamy ubezpieczyć przesyłkę zwrotną, z której
pomocą, odeślemy naprawione urządzenie lub zregenerowany kartridż
lub podzespół bębna .
www.poczta-polska.pl,
www.dhl.com.pl,
www.pocztex.pl,
https://www.dpd.com.pl/,
|
Znajdziesz nas na
Puławska 132a/21 róg Naruszewicza
JAK ZAMAWIAĆ...
JAK EKSPRESOWO:
ZREGENEROWAĆ...
NAPRAWIĆ...
JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...
JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...
JAK ZDIAGNOZOWAĆ...
JAK PŁACIĆ...
JAK REKLAMOWAĆ...
JAK DOSTARCZYĆ...
JAK ODEBRAĆ...
JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...
JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...
JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...
CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...
...
...
...
|